tisdag 3 februari 2015

Lycka är...

Lycka är att leka i snön med sina döttrar.
Lycka är en egen iglo att leka i.



Lycka är att åka spark tillsammans.


Alltså jag måste erkänna en sak. När vintern är som allra vintrigast, mycket snö och lagom med minusgrader, då tycker jag att den är sååå härlig. Många uttrycker sin enorma vårlängtan den här tiden på året. Men jag tycker faktiskt att det är bra med vinter när det ska vara vinter. Våren kommer tids nog och så här i februari märks det tydligt att dagarna blir ljusare och det räcker för mig. Det får gärna vara vinter ett tag till. För jag tycker att det är så härligt att vara ute med barnen och leka i snön. Det är roligt med snögubbar och snökojor och tänk så härligt med pulkaåkning, för att inte tala om när det är sparkföre. Det roar både små och stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar